Breaking News
Loading...
Monday 8 December 2014

Get Clean Water Pitcher


Get Clean Water Pitcher







Memperkenalkan Air Get Clean

Get Clean® Water mengaplikasikan sistem penapisan air baharu berbilang paten bagi menghasilkan air yang lebih bersih dan sihat. Berbanding jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar berbahaya - termasuk sehingga 99% plumbum!
Get Clean® Water merupakan jag air pertama yang menggunakan sistem penapis blok karbon yang boleh diisi semula. Langkah ini membantu mengurangkan timbunan botol plastik bagi pemuliharaan alam sekitar. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap blok penapis.
Air dan bumi yang lebih bersih dan lebih sihat.
Marilah kita meraikannya!


Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
  • Disahkan berkesan mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat!
  • Disahkan berkesan mengurangkan klorin, oleh yang demikian ia dapat membantu mengurangkan ancaman kesihatan akibat bahan sampingan klorin!
  • Disahkan berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkemuka.
  • Jag air pertama yang dilengkapi sistem penapisan blok karbon isian semula

Get Clean Water Picther Filter Air Jimat!
Pilihan Bijak!
  • Kos hanya beberapa sen bagi satu liter air
  • Air yang lebih sihat dengan rasa yang lebih sedap
  • Jag air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah ditapis (tidak memerlukan kuasa elektrik)
  • Ringan dan mudah dibawa
  • Menjimatkan kos

Keunikan Shaklee:-

Selamat
  • Menyingkirkan plumbum dan pelbagai benda asing dalam air
  • Get Clean® Water mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf berkesan dalam mengurangkan plumbum dan benda asing lain oleh Persatuan Kualiti Air (WQA).
Pintar
  • Hanya beberapa sen bagi satu liter air
  • Warga Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter, Get Clean® Water mampu memberikan air yang bersih dengan rasa yang lebih sedap. Ia juga dilengkapi meter pintar yang menunjukkan bilakah masanya anda patut menukar penapis. Tiada lagi ketidakpastian.
Berkuasa Tinggi
  • Lebih banyak air bersih pada setiap masa
  • Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap blok penapis - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkenal. Malah, jag ini berupaya mengurangkan bahan cemar dalam air yang boleh memudaratkan kesihatan anda.
Mesra Alam
  • Memelihara kesejahteraan alam sekitar
  • Get Clean® Water menggunakan jag air dengan sistem penapis blok karbon isian semula yang pertama di dunia. Langkah ini dapat membantu mengurangkan timbunan sampah. Malah, setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar.


Kurangkan bebanan buah pinggang kita

Cuba kita bayangkan air yang diminum setiap hari mengandungi bendasing halus, berbau dan masih ada klorin masuk ke esofagus setiap kali kita minum. Segala macam bendasing itu akan masuk ke tubuh kita. Siapakah yang akan tapis atau filter benda alah tu? Dah tentulah buah pinggang kita kan? Itu baru sehari. Kalau hari-hari, bertahun, berpuluh tahun mcm mana? Cuba kita bayangkan.  Adakah buah pinggang kita dapat menampung beban ini? Tentulah boleh rosak buah pinggang kita. Adakah kita sedar kepentingan air bersih selama ini? Justeru itu marilah kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan minum air yang bersih setiap hari.
air kotorair kotor
Bagaimanakah kita nak dapat air bersih? Memang diakui air di Malaysia ini telah diproses sebelum disalurkan ke rumah penduduk untuk digunakan. Tapi siapa boleh jamin air paip di rumah kita tu betul-betul bersih dan tidak tercemar. Terutamanya di kawasan Lembah Klang. Masalah air bersih masih gagal ditangani oleh pihak berkuasa. Masih wujud lagi air berlumpur, kotor, berbau dan sebagainya. Walaupun air itu dimasak dengan suhu mendidih sekalipun ia masih tidak dapat menghapuskan pelbagai kekotoran bendasing ini. Kalau tak percaya cuba perhatikan air yg telah dimasak dibiarkan selama beberapa jam. Kita akan dapat perhati mendapan kekotoran bendasing terkumpul di dasar jag atau botol.
shaklee labuan
Justeru itu Shaklee memperkenalkan Get Clean Water Pitcher untuk membantu kita minum air bersih setiap hari. Tak perlu menghabiskan duit beribu-ribu untuk dapatkan water filter. Get Clean Water Pitcher adalah water filter terbaik di Malaysia. Hanya sekadar rm tiga angka di bawah rm1k kita sudah boleh mendapatkan water filter di rumah kita sekaligus dapat menikmati air yang bersih setiap masa.
Tepuk dada tanyalah iman. Nak yg mahal ke atau yg murah tapi berkualiti dan memang diakui sebagai water filter terbaik di Malaysia.
Kenapa saya memilih Get Clean Water Pitcher ini?

  • Mudah digunakan…tak perlu nak bersusah payang pasang ke singki…
  • Hanya tuangkan sajer air kedalam jag, dan tak perlu tunggu lama air sudah boleh terus diminum
  • Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap…sama seperti penapis air yang mahal dipasaran.
  • Tak Perlu susah payah mencuci filter…kerana setiap 303 liter (80gelen) air hanya perlu tukar filternya sahaja..senang keja..kalau filter lain kena basuh kalau dah nampak kekuningan…sungguh malaskan!!!
  • Mudah dibawa kemana-mana…balik kampung, jalan-jalan, berkelah dll.. dijamin seisi keluarga dapat minum air bersih…so, tak perlu lagi beli air mineral…buang duit & mencemarkan alam sekitar dgn botol-botol plastik mineral itu.
  • Dan yang penting sekali… HARGA MAMPU MILIK!! kini semua orang boleh memiliki penapis air dengan harga yang sangat murah dan tidak perlu bersusah-payah lagi masak air, atau pergi ke kedai-kedai yang menyediakan tempat penapis air itu…atau menghabiskan beribu-ribu ringgit semata-mata nak memiliki air yang bersih..
  • Jimat duit bukan….yang penting semua dapat manfaatnya…tiada lagi air karat dirumah..tiada lagi risiko meminum plumbum berat & apa2 jenis kotoran lain…


Jom kita kenali  Get Clean Water Pitcher Shaklee 
Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.
Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

  1. Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
  2. Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
  3. Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
  4. Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama
  5. Yang penting dapat menjaga kesihatan buah pinggang kita.

Apakah kelebihan & keistimewaan  Get Clean Water Pitcher 

  • Hanya beberapa sen bagi seliter air
  • Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
  • Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik
  • Ringan dan mudah dibawa
  • Menjimatkan kos dan tak perlu dimasak
  • Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.
  • menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar

Apa kata pengguna Get Clean Water Pitcher ini?


 filter, shaklee labuan


Adakah kita sedar kepentingan air bersih selama ini? Justeru itu marilah kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan minum air yang bersih setiap hari. Wajibkan diri kita untuk sentiasa minum air yang ditapis selalu. Jadikan Get clean water pitcher Shaklee satu keperluan rasmi di rumah kita. Kita sihat dan keluarga kita pun sihat, Aamiin bahagia.



logo shaklee baru 300x187 Baru Ku Sedar Bahaya Anemia




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya 

sms/wassup/pm:-

Yusni # 0126608037
SID No : 953869
FB Page : Vits For Health
Email : ashrin149@gmail.com

*Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma,, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada.


0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 KESIHATAN ADALAH HARTA All Right Reserved