Breaking News
Loading...
Thursday 2 October 2014

Daftar Ahli Shaklee




Ingin Jadi Ahli Shaklee ?

Untuk menjadi  distributor @ ahli shaklee terdapat 2 cara:


1) Membuat pembayaran yuran ahli shaklee utk dapat memberkit bag RM 65+ postage (10/20 em/wm)

ATAU

2) Buat pembelian produk Shaklee 200 point UV ke atas = RM 660-700+ lebih kurang akan automatik jadi ahli shaklee secara PERCUMA…
jadinya tak perlu bayar yuran keahlian..Bila dah dapat UV point 200+ shaklee akan bg bonus pd 14th bln seterusnya 150 UV – 5% bonus.. 300 UV – 8% bonus 600 UV – 11% bonus dan seterusnya.



Maintain Point dan keahlian

  • 1) Yuran Keahlian RM65 ni untuk sekali seumur hidup. Tak perlu renew dan boleh pakai sampai bila2.
  • 2) Tidak perlu nak maintain point tiap2 bulan. Tiada paksaan nak kumpul point terutamanya yang nak makan sendiri. Jika anda inginkan BONUS daripada Shaklee, insyaAllah saya akan tunjukkan caranya bagaimana saya bekerja dari rumah hanya dengan SHAKLEE.
register sekarang Ingin Jadi Ahli Shaklee ?


Kelebihan menjadi ahli :-

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga AHLI dan mendapat bonus daripada hasil pembelian kegunaan sendiri/ jualan



 



2) Access kepada GROUP EKSKLUSIF: Di sini kami ada group yg sentiasa bg semangat & tips utk berjaya..ramai yg jadi ahli ni sbb nak beli untuk guna sendiri je..tapi lama bila dah dlm group..byk cas2 +ve n semngat..last2 terus buat bisness shaklee.....:) dah mcm adik beradik dlm tu..kita saling membantu… sesiapa pun tak memaksa untuk mulakan bisness shaklee..semua atas dorongan sendiri


3) Khidmat Nasihat/Coaching Perniagaan -Khidmat Nasihat bagaimana memulakan perniagaan secara ONLINE dan OFFLINE. Kebanyakan AHLI Group kami ada coaching khas bagaimana nak Berjaya. TIPS2 akan dikongsikan.. Hanya perlu DUPLICATE apa yang dilakukan oleh orang yang BERJAYA.



4) Perniagaan Full/Part Time Work-at-Home Mom – Sebenarnya ramai ibu2 yang bekerja rasa tidak puas hati dengan environment kerja sekarang walaupun gaji tinggi2..semuanya kalau boleh nak duduk di rumah di sisi anak2.. Peluang bersama Shaklee membuka mata untuk bekerja di rumah bersama keluarga dan dapat melihat anak2 membesar depan mata. Masa lalu takkan kembali.






take action get started now 300x126 Ingin Jadi Ahli Shaklee ?

Jadi Ahli Shaklee Percuma

Betul ke Shaklee menawarkan menjadi ahli Shaklee Percuma?

free membership 300x300 Jadi Ahli Shaklee Percuma
Sejak akhir-akhir ini, saya sering dibanjiri pertanyaan bagaimana menjadi ahli shaklee dan kelebihan-kelebihan menjadi ahli shaklee. Diantaranya, ramai yang berminat menjadi ahli shaklee secara percuma tetapi tidak tahu bagaimana cara untuk mendapatkannya secara percuma. Ya, ia memang percumadan peluang ini sukar dilepaskan oleh pengguna-pengguna shaklee yang dah merasai kebaikan produk Shaklee

Syarat menjadi ahli shaklee secara percuma

Perkara asas yang perlu diketahui, untuk mendapatkan keahlian percuma. Pelanggan wajib membuat pembelian sebanyak 200 point ke atas atau bersamaan RM660 ke atas. Ini merupakan syarat minimum untuk keahlian percuma dan pada masa yang sama, anda terus boleh membeli produk pada harga ahli. Jika anda berhajat untuk membuat pembayaran untuk menjadi ahli, yuran keahlian yang dikenakan adalah hanya rm65 tidak termasuk kos penghantaran. Kehalian yang diberikan Shaklee adalah eksklusif dan merupakan sekali seumur hidup.




Yusni Hj Yusof
Shaklee Independent Distributor [ SID 953869 ]
#HP 012 6608037 | email : ashrin149@gmail.com



4 comments:

  1. Jadi ahli Shaklee lebih baik sebab dapat beli vitamin pada harga diskaun setiap masa? Kalau beli lebih masa tu siap dapat balik cash. Kalau beli vitamin lain mana dpt duit balik kan! Jadilah ahli, in shaa Allah dapat balik duit jadi ahli tu nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Farah mana ada yg kita bli vitamin tp leh dapat rm balik....best best best

      Delete

Copyright © 2014 KESIHATAN ADALAH HARTA All Right Reserved