Breaking News
Loading...
Monday 8 December 2014

Cinch Shake Mix Dengan 3 Perisa


CINCH SHAKE MIX SHAKLEE








5 Sebab Utama Kenapa Saya Suka Cinch Shake Shaklee


Setiap bakal customer yang datang kepada saya dan menyuarakan masalah berat badan berlebihan, saya akan mencadangkan supaya sertakan pengambilan Cinch Shake Shaklee dalam set kurus mereka. Ada yang tak nak ambil Cinch Shake sebab kena bancuh bila nak minum. Tapi, bila sekali customer dah cuba, memang pasti mereka akan repeat order.
Jadi hari ni, saya nak share dengan anda semua, 5 sebab kenapa saya suka sangat dengan Cinch Shake Shaklee ni.



1 Cinch Shake Shaklee  -3 Perisa yang Sangat menyelerakan


3 perisa Cinch Shake Shaklee

Perisa yang ada ialah Vanila, Coklat dan juga Cafe Latte. Ketiga-tiga perisa ni saya dah rasa dan saya paling suka perisa coklat. Bagi penggemar vanila, ia merupakan pilihan terbaik untuk anda dan bagi penggemar kopi yang ingin kuruskan badan, kami sediakan perisa Cafe Latte untuk anda. Jadi anda boleh cuba ketiga-tiga perisa ini dan InsyaAllah ianya menepati selera anda sebabnya ia memang sedap.


2- Cinch Shake Shaklee boleh Dibancuh dengan Pelbagai Resepi.

Cinch Shake juga boleh dibancuh dengan pelbagai resepi. Tidak semestinya kena bancuh plain macam tu je. Kita boleh pelbagaikan resepi bancuhan dan ikut selera kita. Di sini saya senaraikan beberapa resepi bancuhan cinch shake yang boleh anda buat.

·         Low fat milk + cinch shake vanilla
·         Low fat milk + cinch shake chocolate

·         Low fat milk + cinch shake caffe latte
·         Strawberry milk + cinch shake vanilla
·         Strawberry milk + cinch shake chocolate
·         Chocolate milk +cinch shake vanilla
·         Chocolate milk + cinch shake caffe latte
·         Chocolate milk + cinch shake chocolate

Dan resepi yang saya paling suka Strawberry milk + cinch shake chocolate.. Sedap sangat.. Rasa creamy-creamy yummy gitu. Memang mengenyangkan. 


3- Bancuhan Cinch Shake sangat-sangat Mengenyangkan.

Satu hidangan bancuhan Cinch Shake Shaklee membekalkan kepada kita 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral serta 6 gram serat. Satu hidangan tu dah cukup lengkap untuk buat saya berasa kenyang dan perut rasa penuh. Tak perlu dah nak makan makanan-makanan lain yang lebih tinggi nilai kalorinya. Dah tak perlu nal kunyah-kunyah di waktu senggang. Bila dah kenyang, jadi nafsu makan yang meluap-luap tu pun dapat dokirangkan. Bestkan? Sebab tu Cinch Shake sangat-sangat sesuai untuk dijadikan sebagai replacement meal anda.


4- Cinch Shake buat Badan Lebih Solid dan tidak Menggeleber

Setelah hampir setahun saya mengamalkan cinch shake setiap hari, saya dapati badan saya lebih fit & firm. Maksudnya tidak menggeleber seperti dulu. Kalau dulu, bila usik bahagian betis ataupun paha memang berayun macam buaian laju-laju.hihi. sekarang, nampak lebih elok dan nak pilih baju pun senang sebab dekat bahagian lengan lebih kecil. Bagi anda yang tak tahu, dalam cinch shake shaklee ada kandungan leucine yang dapat membantu kita membakar lemak dan dalam masa yang sama memelihara otot badan kita. Jadi, kalau anda konsisten ambil cinch shake dalam masa sebulan tetapi berat tak turun, jangan terlalu panik, cuba buat ukuran ataupun perhatikan baju ataupun seluar anda. Makin longgar tak? Sebabnya walaupun berat masih sama nilainya, tapi bukan lagi lemak, tapi otot. Jadi, badan kita akan lebih nampak kecil berbanding dulu. 

5- Cinch Shake Memberikan Tenaga Segera & Berpanjangan.

Inilah lagi sati kelebihan cinch shake shaklee yang disukai ramai. Kalau di ambil sebagai sarapan, bukan sahaja mengenyangkan sampai ke tengahari, malah memberikan  tenaga untuk buat macam-macam kerja rumah. Dan yang lagi menarik, tiada rasa mengantuk pun. Memang senang untuk saya menyelesaikan kerja-kerja rumah setiap pagi bersama anak-anak. Memang sesuai untuk sesiapa yang nak turunkan berat badan dan dalam masa yang sama terlalu sibuk di tempat kerja. Badan kurus dan bertenaga. Tak best ke tu?





Cinch untuk diet

Yang ni favourite customer2 saya yang ingin melangsingkan badan.... Jom baca sekilas fakta tentang CInch Shake mix ni..(sumber~laman web rasmi shaklee)

  1. Cinch Shake memberi jawapan segera kepada persoalan Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?" atau "Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?" .Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda
  2. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  3.  Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina
  4. Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  5. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  6. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  7. Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  8. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  9. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan..(soya bukan GMO)






Cinch shaklee ada 3 perisa iaitu perisa coklat , vanila dan caffe late.

Antara khasiat cinch shaklee adalah :


  1.     Membakar lemak berlebihan
  2.     Mengandungi serat yang tinggi
  3.     Memelihara otot semasa kita mengurangkan berat badan.
  4.     Membuatkan kita sentiasa kenyang berpanjangan
  5.     membekalkan tenaga
  6.     memberi keperluan vitamin dan mineral dalam badan kita.
  7.     Tiada perisa , pewarna dan pemanis tiruan.
  8.     soya yang tidak diubahsuai genetiknya (bukan GMO)




3 cara untuk menurunkan berat badan dengan Shaklee

Pertama : Detox 

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Untuk detox vitamin yang sesuai adalah Herb-lax atau Alfalfa. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa. Herb-lax pula sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak

Kedua : Memecahkan Lemak

Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard. Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak itu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak daripada melekat pada dinding membran. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya  sangat diperlukan oleh badan.
Walau apa jua supplemen yang kita makan untuk kurus, kita wajib menjaga pemakanan seharian. Jangan makan sesuka hati. Kurangkan lemak dan minyak serta rajin bersenam dan banyakkan minum air. Sekurang-kurangnya 3L sehari.


Ketiga  : Membina Otot dengan Protin

Protin sangat diperlukan untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, perkembangan otot, mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protin dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

Kenapa perlu mengambil protin? Untuk menguraikan lemak daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Pastikan protin terkandung dalam setiap makanan jika kita sedang berdiet. Contoh makanan yg kaya protin ialah kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu, kekacang, avokado, ayam, dan tauhu,

Untuk protin terbaik, saya cadangkan Cinch Shake Shaklee. Cinch Shake Shaklee membantu kurus dengan lebih berkesan. Ibu yang menyusukan anak tidak digalakkan ambil Cinch Shake ni, tetapi gantikan ia dengan ESP/ MealShake (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan)



Mari kita mengenali keistimewaan Cinch Shake Shaklee ini:


  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
  • Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protin eksklusif diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot
  • Terdapat 24 gram protin dalam setiap sajian
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO









logo shaklee baru 300x187 Baru Ku Sedar Bahaya Anemia




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya 
sms/wassup/pm:-

Yusni # 0126608037
SID No : 953869
FB Page : Vits For Health
Email : ashrin149@gmail.com

*Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma,, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada.







0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 KESIHATAN ADALAH HARTA All Right Reserved